Tuesday, November 20, 2007

Stillsam















Koffeinet är ur kroppen och lugnet återställt. Somnar skönt, vaknar lugn och sover hela natten. Placebo kanske, men det är det värt. Jag bryr mig inte om orsaken, effekten är det samma.

Men håll med om att det ser gott ut! Men cuppucino är inte min favoritdryck, espresso däremot eller rent kaffe med lite mjölk.

Det som lockar med kaffe är att det ger gratis energi. En massa småstressad energi som gör en effektiv. Med den lilla bieffekten att hjärnan jobbar hela natten också.

Jag gör ett mycket bättre arbete utan, för att besluten är bättre underbyggda och tankarna klarare. Arbetet blir mer metodiskt och jag får mycket mindre oro och ångest i kroppen vilket i sig gör det mycket roligare att arbeta. Det är bara några reflexioner angående mitt kaffedrickande.

Sov 12 timmar i natt, läkningen av brännskadorna tar på krafterna. Inte så ont längre men det kliar.

Sugen på att träna, svettas ordentligt och bli ren till kropp och själ. Men det får vänta tills jag i alla fall har hud på hela kroppen.

3 Comments:

At 2:05 AM , Blogger séra Jónatan said...

Kaffe ser och luktar gott ut, men smakar desto värre.

Jag önskar och ber om ett snabbt läkande. Allt gott!

Jag känner till historien med att få ge sig ut och träna. Jag har väntat sedan i början av augusti...

 
At 8:33 AM , Blogger jos said...

Tack snälla du.

Det samma, jag hoppas att operationen kommer att gå bra. Sedan kan du göra allt du vill igen, visst?

 
At 10:35 PM , Blogger séra Jónatan said...

Det hoppas jag. Vi får väl se efter hälseneoperationen förra året och denna. Nu är datumet bestämt, den 12 december och jag kan snart ge besked.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home