Tuesday, June 19, 2007

Lite mellan här och där.

Jag packar ner mina saker i lådor igen, det känns inte så särskilt länge sedan jag packade upp dem. Avslut och ny start. Jag är trött. Mest trött efter vätternrundan, det sitter i kroppen men också huvudet är trött. Jag vill gå på semester och bara göra det som är skoj.

Busa, leka, sitta på balkongen med vänner och dricka vin och bara göra det som känns roligt.

Samtidigt är det många saker på jobbet som just nu känns väldigt roligt och som jag skulle vilja arbeta mer med och driva. En del ärenden är så spännande att jag nästan fnittrar så jag tänker på det. En del nätverksarbete är så intressant att jag har svårt att inte tala entusiastiskt om det hela tiden. Semesterdags.

Som vanligt vill jag ha allt utan begränsningar och inte behöva välja bort något som känns lockande.

Jag skrev ju inget om den lilla cykelturen runt Vättern. Jag behövde lite tid att formulera annat än, - Fy för i helvete vad långt det var och var kom alla branta backar i från, dem har vi inte här i Östergötland, till det en massiv motvind i 19 mil.

Men jo då, jag gav mig inte, jag knatade på, låg i som en rem och kom runt på 14 timmar. Det värsta är att jag nog måste göra om det. Häng på! Det är bara skoj! Jag lovar!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home