Friday, September 14, 2007

Fredag

Behagligt och avslappnad fredag. En bra vecka, två segrar och tre framgångar. Jag är riktigt nöjd.

Särskilt nöjd är jag med en utredd konflikt jag jobbat i några veckor, en skön tillfredställelse när det löser sig och alla fyra parter går lättade hem. Tveksam innan men satsade ganska högt och gick väl i mål. Min kollega och jag arbetar så bra tillsammans, vi blir mer än dubbelt så bra tillsammans!

Tog ledigt på eftermiddagen idag, gick hem, åt lunch, sedan tänkte jag vila lite på maten, ganska trött. Somnade skönt och sov till 18.00. Inte riktigt vad jag hade ålanerat men nu är jag riktigt entusiastisk inför helgen, jag har ju redan sovit igen tappade timmar i veckan.

Ska bara göra roliga saker i helgen, njuta av livet och ha det gott. Massa godsaker i kylen och idéer om vad som skulle vara roligt.

Trevlig helg alles!

1 Comments:

At 4:10 PM , Anonymous Anonymous said...

Dir auch ein schönes und erholsames Wochenende!

/Fjällis

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home